tisdag 29 november 2011

Solnedgång

Idag hade jag tänkt mig en snabb runda med dammsugaren och sedan ägna resten av dagen vid symaskinen... Pyttsann, det blir sällan som man tänkt sig!?!
Nåja, efter en massa ärenden så åkte strykbrädan fram ändå efter middagen och jag skar till en massa kvadrater av jultyger. Vi har ett Färglappsbyte på Quilt- och Lapptekniklistan. Ska bli kul och se vad man får i byte!  :-)
Hade tänkt mig kvilta några jul-ufon idag men inget blev ju som jag tänkt mig... Så jag sydde Bloggers BOM tredje block istället!   :-)

Tredje blocket i Blogger BOM

Gå-bort-presenten i förra lördagen blev uppskattad. Den kom tillsammans med en degbunke, pepparkaksmått och receptbok med kakor!  :-)   En härlig lördagskväll i mina kära vänners sällskap!

Pannlapp som gå-bort-present

Det var en helt underbar solnedgång idag! En liten aning pudervitt på backen, en tunn ishinna syns på älven och en fantastiskt vacker himmel!

Solnedgång 28 november 2011

Nu är det dax för några sidor i kvällsdeckaren!

1 kommentar:

  1. Vilken trevlig gå-bort-present.
    Härligt med lite vitt som lyser upp vintermörkret.
    Kram

    SvaraRadera