tisdag 6 mars 2012

Sy-dagar

Solen strålar, snön rasar från taken, fåglarna kvittrar, inspirationen flödar och symaskinen surrar!  Har fått klart tre dukar och en hönsbonad senaste veckan. Och då menar jag klart  - inga quilt-toppar här inte!  Kanske jag måste byta namn på bloggen snart?!?  ;-)
Här kommer foto på gårdagens duk, en AnnAKa som blev så fin så KS sa att den skulle stanna hemma på köksbordet. Och det är gott betyg ska ni veta! :-)

En ny duk till köksbordet från AnnAKa design

Närbild på kviltningen av applikationerna

10 kommentarer:

  1. Håller med din KS, den blev jättesnygg.
    Jag måste nog prova på lite mer applikationer.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Mycket snygg!!!!!
    Så 'n vill jag oxå ha/sy!!!

    SvaraRadera
  3. Supersnyggt!
    Klart den ska ligga på köksbordet:))
    Kram till dej!

    SvaraRadera
  4. Duken är verkligen snygg och så härligt du har kviltat den! Kram

    SvaraRadera
  5. Han har ju rätt. Den är jättefin tycker Elisabet i Järfälla

    SvaraRadera
  6. Jag kan bara hålla med din KS. Duken blev jättesnygg och är jättefin på ert bord.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  8. Jisses vilken härlig duk, mina färger. / Meg

    SvaraRadera