onsdag 5 december 2012

Ibland...

Ibland kan jag bara inte stå emot!
En del tyger kräver min uppmärksamhet - genast!

Sydde den här kudden igår. Det mönstrade Kaffe Fassett bara behövde bli nåt!  :-)
Tyget finns såklart hos Quilterian

Egen design på julkudde

Det var Sy-Lördag med Lapp-Älvorna för ett tag sedan. Tänkte jag behövde nya pannlappar med lite julmotiv på. Tänkte mig nåt snabbt och enkelt, men ni vet, även ett par pannlappar tar sin lilla tid... 

Egna små pepparkakor

Lite nytt sytt mellan mina måste-sy-arbeten...  ;-)

5 kommentarer:

  1. Ett underbart tyg till Din kudde, jag håller med Dig. Och pannlapparna Du sytt är jättegulliga, tycker jag.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  2. Kudden blev en WOW! Grytlapparna är jättesöta.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Kudden är underbar, tycker jag, som älskar Kaffe Fasset tyger. Jättesöta grytlappar
    Kram

    SvaraRadera
  4. Kudden är så läcker, likaså pannlapparna!

    SvaraRadera
  5. Ovanlig färg för julkudden :)
    Grytlapparna blev ur läckra, vågar du använda dem?
    Må så gott

    SvaraRadera