måndag 13 oktober 2014

Energi...

... skulle jag verkligen behöva!
Undrar vart den tagit vägen???
Kissekatten Tequila har myst och sovit i mattes säng nu när husse är bortrest. 


Mysigt har vi minsann!  :-)

Första snön såg vi i veckan som varit...  



Tur den tinade bort fort!

Suttit vid symaskinen har jag gjort idag och igår. Evigheter sen sist! 
Började med SneNesse-Rallyt igår. Sydde ihop allt men hade ingen passande bit vadd hemma. Återkommer med mer om det projektet...

Hittade dock på ett annat projekt!  ;-)



Men som vanligt kan jag ju inte sy efter ett mönster utan ska hitta på själv!?  ;-) 
Men det kan nog bli bra när jag löst detta... 
Kanske jag får ta lite hjälp av sprätten!?  :-)


2 kommentarer:

  1. Underbart tyg, det där sista!
    Har jag köpt det av dig?;-)
    Annars görs en beställning här direkt!!!
    Energi skulle verkligen behövas här också,
    Synd att jag inte kan beställa det av dig!
    Kram//Maja

    SvaraRadera
  2. Inte bara jag som saknar energi tydligen ;(
    Varför sy efter mönster när du kan själv ;))
    Må så gott, kramar

    SvaraRadera